Platby

Slovenčina

Zaplatil som rezerváciu, no kvôli neočakávaným okolnostiam sa nemôžem zúčastniť akcie. Čo môžem robiť, aby mi platba neprepadla?

Napíšte nám email, alebo sa dohodnite so známymi, ktorí by prišli za Vás na akciu. V systéme si vytvoria účet a potom nás e-mailom požiadate o zmenu používateľa rezervácie.
Slovenčina

Čo ak vám platba neprejde? To mi váš systém objednávku automaticky zmaže?

Nie, systém automaticky nič nemaže, začne odosielať upozornenia na neuhradené faktúry. Ak platba neprejde do náhradného termínu a nepodarí sa nám s klientom skontaktovať, objednávka bude po e-mailovom upozornení o zrušení deaktivovaná a termíny budú uvoľnené pre rezerváciu iným používateľom.
Slovenčina

Ako sa dozviem, že ste prijali moju platbu?

Keď v systéme zmeníme stav objednávky, automaticky sa prepošle notifikačný email s informáciou o zmene stavu.
Slovenčina

Do kedy musím zaplatiť za objednávku?

Za online objednávku je potrebné zaplatiť platobnou kartou hneď pri zadávaní objednávky, a to prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány ČSOB WebPay.
Slovenčina